Helg nu ju!

Nu är det helg! :D och jag kan slappna av för att vi har nästan inget kvar i skolan :D
En data-läxa (DAP, persondatorer) där vi ska leta upp delar på internet och bygga ihop en egen dator för max 12000 kr och sen skriva en raport på det ;P Pappa verkade pepp på att hjälpa mig med den ^^
Det andra är ett programmeringsprov, och eftersom jag varit rätt duktig och lämnat in all auppgifter slipper jag göra teorin på provet ;D behöver bara göra det praktiska, alltså programmera ^^ och det är oftast inte såå svårt :)
Det stora minuset med helgen är att jag nog inte kommer vara så mycket med Samuel :/ <3 men överlever nog det med ;]
Har inga speciella planer för helgen :) ska kanske träna mer bangolf (jag sa kanske!)..

/ - radioactive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0