The sky is high and pigs can't fly!

Är äntliiiigen klar med både svenskan OCH engelskan! :D Var lite synd att jag inte fick sovmorgon men det var otroligt värt att fara hit till skolan och göra klart det man hade kvar att göra :) Det var jättelugnt i klassrummet dessutom :O Vi var 10 stycken tror jag! Och det var helt tyst, förutom att man hörde tyst musik från någons dator, tangentknatter och prat i normal/tyst(!) samtalston om skolarbetet! :O Det var det sjukaste! xD men väldigt skönt! :) och jag kunde ju faktiskt koncentrera mig då! :D

Var ganska tråkigt att behöva äta själv. De jag hänger med var ju inte här x) (fuskisar!) Så satt där själv i matsalen. När jag gjorde det kände jag mig lite som ett mobb-offer, ni vet en sån där utan vänner och alltid sitter själv i matsalen (stackarna) :( Därför, så fort någon överhuvudtaget tittade på mig, ville jag ställa mig upp och ropa: "JAG HAR VÄNNER!" (för det har jag väl?)
Nääedå, jag är "inte" paranoid -.-'

Snart ska/borde fler komma :) Vi börjar ju om 15 min ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0