Bangolftävling - Dag 1

Tävlingen startade 9:00. Jag fick dock inte börja förrän vid 10 eftersom det var en del före. Första varvet gick jag 43 (inte speciellt bra) och andra gick jag 37 (bätte, men inte super). Så är som nöjd idag. Förväntade mig att det skulle gå mycket sämre! Det är två varv imorgon också innan det är över. Så håll tummarna för mig!
Visade sig också att jag var med i lagspelet i Umeås lag 1. Hade jag ingen aning om, nån hade skrivit upp mig. Kom dessutom två med det laget. Det kan man säga var en positiv överraskning.
Jag kom nyss hem och är lite smått trött. Det blir dessutom bio med Karro ikväll. Vi ska se Sommaren med Göran, eller vad den nu hette. Kommer bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0