Efterlyst: Kamera-batteri-laddare

Httar verkligen inte bateriladdningsfanskapet! Letat överallt känns det som! Batterierna är slut i kameran, och jag som har ett nytt objektiv att leka med och allt. Var är rättvisan?
Batterierna tog slut när jag höll på att föra över bilder till datorn. Den hann bara med ca 200 av de 350 som är på kameran. Vill ha de andra med, ska se om det går ändå med den lilla ström som finns kvar i kameran.

Nu ska jag sova och hoppas att någon form av fe komma och leta upp laddaren, alternativt ge mig en ny.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: karro

Ja du det är verkligen jobbigt när man inte hittar åt något man verkligen behöver :S

Jag brukar försöka ha alla grejjer på samma ställe jämt så att det där inte ska behöva hända.

Har ju en väldigt slarvig farfar och pappa så vill inte hamna där själv.

Hoppas du hittar åt den.

2009-08-19 @ 07:09:57
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0