Kalaset igår

Det blev riktigt lyckat! Alla fiskade i fiskedammen och nästan alla åt smörgåstårta. Till och med min syster åt en bit. Hon börjar bli stor! (Fyller 16)
Fick många fina presenter också. Biobesök, gosse-katt, tangentbordsdammsugare, smycken (ett halsband, ett armband och ett par örhängen), en duk, en receptbok på muffins, ett lakritsdoftande ljus, en datorstol (behövdes verkligen!), ett nytt objektiv till kameran (Nikkor 55-200mm) + lite andra kameratillbehör,  och pengar.

Bland kameratillbehören fick jag en väska/fodral men det var för litet! Skulle rymma kameran om den hade det vanliga oblejtivet (18-55mm) men nähädu! Vi fick igen det med lite våld. Men våld är dåligt så vi ska byta in den mot ett snäppet större väska. Fick även linsskydd (som jag skulle haft till andra oblejtivet... Det ser inte så friskt ut tyvärr) och ett motsolskydd.

Nu ska jag och Samuel äta frukost. Har tillbingat morgonen med att motera ihop min stol.

Kommentarer
Postat av: karro

låter som en lyckt födelsedag :)

kan ju inte riktigt säga att det blev så för mig.

fasst det blir typ aldrig d så.

men bättre än väntat alla fl.

2009-08-18 @ 11:57:38
URL: http://dymn.blogg.se/
Postat av: Tove

HERREGUD SE FIN BLOGG DU HAR! :D

Du får gärna hjälpa mig med min header.. får liksom inte till den, alltså bilden har jag ju men helst skulle jag vilja kunna göra så att den syns också :O

2009-08-18 @ 17:51:57
URL: http://tovemarklund.blogg.se/
Postat av: karro

Sv: jo just d ja. de var ju verkligen inte lyckat :/

tur du slapp det i år då :)

2009-08-18 @ 19:57:26
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0