Mina photoshop



Jag har två photoshop. Adobe Photoshop Elements 4.0 pch Adobe Photoshop CS3.

Elements 4.0
Detta photoshop använder jag mest, ialla fall hemma. Fick det gratis när min pappa köpte sin dåvarande dator för många år sedan och provat mig fram i de olika funktionerna och lärt mig det mesta på det sättet. Jag vet om att detta inte är det bästa programmet och inte har alla funktioner men det duger gott och väl för mig och det jag håller på med (blogg/webdesign, måla och små redigeringar av bilder).

Photoshop CS3
Som sagt använder jag detta inte lika ofta hemma. Detta photoshoppet fick vi inlagt av skolan på de bärbara datorerna vi har fått (låna?) därifrån. Jag går en inrikting på mitt program som heter "Grafisk form och design" vilket innebär en hel del photoshop, in design, och illustrator. Dock använder jag inte de programmen lika ofta hemma för att jag inte tycker om att sitta vid den bärbara datorn och jobba. Men ska försöka bli bättre på att använda CS3 med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0