Mitt ritbord




















Jag använder ritbordet Wacom Bamboo A6. Jag är galen i den! Använder den i princip jämt! Även om jag inte arberar i photoshop. Tycker det är mycket smidigare än en datormus.

Jag köpte den hösten 2008 (om jag minns rätt) från dustinhome.se för mina egna pengar. Hade kollat upp rätt mycket om ritborden innan jag köpte ett eget. Vilket märke som gällde, vad för storlek man skulle ha, hur det fungerar o.s.v. En väldigt bra sida om ritborden är Moderskeppet.se. De har visserligen inte bara om ritbord utan även en massa photoshop-tips.

(Bilder är lånade från wacom's hemsida)


My love <3



Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej hej ;) <3 (Liibe på ss) Har också en sådan ju :D Jag hatar den.. XD Men antagligen för att jag itne kan med den ska nog kolla in moderskeppet... :)

2009-11-25 @ 19:52:10
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0