"One way or another"

Igår var jag och tränade golf 11-15. Är ändå tävling nästa helg och jag har inte tränat speciellt mycket. Vilar mig i form istället! Muhaha!
Efter träningen i det kokheta vädret for jag hem igen och spelade poker med mina föräldrar och ett par vänner till dem (som skulle stanna på middag och så). Gick sådär. Sen var det dags att sätta igång att grilla. Dock visade det sig att tändvätskan var nästan slut och alla de vuxna hade druckit ett par drinkar så jag fick ta moppen till statoil och köpa mer.
Efter middagen blev det travet, lite sittande på altanen och snacka skit (en massa historier och så) och lite mer "festande". Med festane menar jag drinkar (åt de vuxna, fast jag är snart där jag med!), snacks, biljard och musik. Rubriken på inlägget är en låt vi lyssnade på under kvällen, haha!
Supertrevlig kväll! Måste bara göra ett par konstanteranden. Whisky är blä. Cider är gott. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0