Småspel på facebook

Just nu har jag fastnat i några spel som finns på facebook. FarmVille, Pet Society och Resturant City.

I FarmVille har man sin egna gård med djur, träd och sånt. Man planterar frön, låter de växa upp och säljer vidare såman kan få ihop mer pengar att köpa mer saker för.

Min gård

I Pet Society är man ett litet sött djur <3 som man kan leka, mata och tvätta. De har också ett eget hem som man kan inreda med saker man köper för mynt. Mynt får man av att leka med djuren, få pokaler, tävla och i det dagliga lotteriet.
Detta är mitt djur Peekaboo <3 :


I Resturant City tar man hand om en egen resturant! Man anställer folk, inreda returangen som man vill. Det som är bra är att resturangen hålls igång även om du inte är inloggad! Gubbarna kan jobba ca 3 timmar om de är fullt utvilade. Sen måste de antingen vila eller äta för att få tillbaka energi.

Min gubbe i Resturant City och min returang:





Spelar du också nåt av de här spelen?

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hur går man in på spelen???

2009-08-02 @ 19:00:50
Postat av: Annie

det ser kul ut :D de måste jag fan testa :p

2009-08-03 @ 09:02:34
URL: http://narvefors.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe vilka gulliga spel ;)

har inte kvar min facebook tyckte d bara blev drygt, alla slutade ju vara där.

2009-08-04 @ 13:47:45
Postat av: karro

ops. jag råka skicka innan jag skrivit vem det var ifrån igen >.<

2009-08-04 @ 13:48:14
URL: http://dymn.blogg.se/
Postat av: kimmie

jag e mest inne på facebook för att spela spelen :]

yoville e oxå kul (A)

2009-08-17 @ 14:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0