Iskall morgon

Vilken ond människa bestämde att vi skulle ha idrott på måndag morgon? Det är våran första lektion och idag skulle vi åka skridskor. Det var skitkallt! Trodde jag förfrös fötterna och ansiktet. Vi hann dessutom bara åka i ca 20minuter p.g.a att det tog id att ta sig till isen från skridskoförrådet. När vi väl var där höll en traktor på att ploga också så vi kom inte igång direkt  så sattoch frös istället. .___.'
Sen åkte vi som sagt i  20 minuter och sedan gick vi in. Vid det laget hade jag nästan tappat all känsel i tårna. Det enda jag kände var smärta från kylan och sendraget jag fått o.O
Neh, skridskor i 10 minusgrader på måndag mordon är inget jag rekomenderar xD Fast måste erkänna a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0