Dagens lista - 18 juli

Har man inget bättre att göra så..

Dagens humör: Ganska glad och förväntansfull (Sthlm snart!)
Dagens mående: Bra
Dagens borde: Städa rummet, vara ute i solen
Dagens frisyr: Vanligt, utsläppt, oborstat hår
Dagens klädsel: Svarta shorts och en svart Lenore tröja ("Hug me or I shall destroy you")
Dagens planer: Photoshoppa
Dagens vill ha: En ritskärm skulle inte sitta helt fel (som ett ritbord fast med inbyggd skärm. Bland de billigaste kostar 12000 SEK)
Dagens längtan: Imorgon eller måndag då jag ska till Samuel, min 18års dag, och såklart stockholm!
Dagens fundering: Hur jag ska få Donna att vilja gå på promenaderna
Dagens beroende: Photoshop och s.se
Dagens tråkigaste: Mitt nack-ong
Dagens tidning: Ingen
Dagens låt: Fairytale - Alexander Rybak, Losing My Religion - R.E.M m.fl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0