Nudlar och mumin

Jag har gjort i ordning nudlar med kycklingsmak och strött över lite strimlad ost och skinka. Så nu blir det lunch och om en timme ska jag se på Mumin! Tidigare på lovet, framförallt när jag bodde hos Samuel och han jobbade, så såg jag mycket på barnkanalen så kan mång aav programmen och när de är. Mumin ska vara 12:30 om de inte ändrat. Det är så nostalgiskt att se på Mumin.
Jag minns speciellt ett avsnitt när det regnade och blev översvämmning och muminfamiljen + deras vänner hamnade på en teaterbåt.

Bild lånad från google

Kommentarer
Postat av: Casowa

Sv; Det är bra det (: Själv måste jag nog skaffa safari också så jag kan kolla hur min blogg ser ut där i också (x

2009-07-16 @ 11:51:13
URL: http://casowa.blogg.se/
Postat av: sara

åh jag älskar mumin!! :D har alltid älskat det och kommer alltid se det ;] läste ju nu att mumin är 12.30 så då satte jag på barnkanalen direkt :P

2009-07-16 @ 12:38:54
URL: http://schniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0