Tjejkvällen igår

Tänkte berätta lite om tjejkvällen.
Vi blev bara 3 av de 7 som var tänkt skulle komma. Det var jag och de två jag kännt längst faktiskt.
Vi var hos en av dem och såg tv åt snacks och pratade. Vi pratade mycket! Trevligt trevligt.

Borde kanske tillägga att vi försökte se tv stor del av tiden men min väns digitalbox fungerade inte riktigt så bra så det hackade hela tiden. Ändå lyckades vi se stora delar av American Pie 2, haha! Det hackade i princip hela tiden vilket såklart förstörde "stämningen" men var kul ändå ^^
 Det var när min kompis pappa kom hem som tvn började uppföra sig normalt... skumt!

Min vän har ju också en vovve! :D En border collie, som Aya, och hon är så söt! Dock verkade hon nästan rädd för min andra kompis o.O

Sammanfattnings: En mycket trevlig och rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: moa -

Haha, alla är olika, med olika åsikter ^^

2009-03-22 @ 12:20:52
URL: http://kramsak.blogg.se/
Postat av: karro

härlig kväll med American Pie 2 ;) ^^



hehe :P

2009-03-22 @ 13:21:22
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0