Dagens skoldag

Detta var min skoldag.

10:30 - 11:30 Kemi: Hade genomgång på olika bindningar inför slutprovet. Fick sluta en kvart tidigt.
11:15 - 12:10 Lunch: Skulle vara nån pastagratäng med lax men blev en fiskgratäng med säj och potatis. Besvikelse!
12:10 - 13:10 Engelska: Rättade gramatikhäftet inför gramatikprovet. Hann dock inte klart (är ju jättemånga kapitel!)
13:20 - 14:00 VI-timme: Är en tid då vi är med klassen och elevhandledaren för att gå igenom saker som kommer hända senare o.s.v. Idag fortsatta vi att diskutera enkäten vi gjorde för ett par veckor sedan.
14:10 - 15:10 Matte: Vi har gjort slutprovet och om man kalrade det så finns det som inte så mycket att göra på matten. Både jag och älsk har klarat det (med marginal, typ mvg) så satt och spelade på hans dator istället. Gick också lite tidigare.

15:10 kom pappa och hämtade mig. Lyxigt värre att slippa åka buss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Just ja, du gick nå natur eller teknik linje va? :) Kan säga att det inte hade varit mina favorit ämnen som du hade idag ;P Men vad kul att du fick typ mvg på matte grejen :)

2009-05-27 @ 17:33:03
Postat av: Sara

Var jag som nyss skickade kommentar, namnet försvann ;s

2009-05-27 @ 17:33:27
URL: http://schniii.blogg.se/
Postat av: karro

du är beundransvärt duktig som klarar av allt det där vännen :)





2009-05-27 @ 20:25:07
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0