Nämen titta, en blogg!

Har varken haft tid eller ork att sitta här och fixa med bloggen ^^' Har fullt upp med skola och annat :)
Har t.ex fortfarande inte gjort engelskan (som jag skrev om för ett tag sedan).. ligger och gnager väldigt mycket ska jag säga!

Men lovet var helbra. Lägret var skitkul! Träffade nya vänner, fick tips och saker att träna på o.s.v.

I helgen har jag varit hos pojkvännen och följt med på kalas (hälsat på hästar och Kajsis! <3) spelat sims på hans systers dator (honv ar inte hemma och hennes dator är mycket bättre än min xD tar typ 2 min att ladda sig in på en familj till skollnad från 10 på min .____.')

Ikväll blir det antingen TV, dator eller engelska. Eller allt på en gång, multitasking!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0