Bloggdesign



Jag gör alla designer i Photoshop Elements 4.0 och fått alla koder från Designa din blogg.

Gör inga designer gratis på beställning men kan komma någon gratis design som läggs ut här på bloggen.

För tillfället säljer jag inga designer på beställning heller p.g.a tidsbrist. Ibland kan det komma utlottningar, gratisdesigner och någon färdig design till salu. Håll utkik!

Designer jag gjort:


Gratis designer:

 
Design nr 1
En blå/grå stilren design med blommor.

Klicka på bilden för att se designen i ett större format.






Är det något du undrar över så fråga!

Kommentarer
Postat av: karro

Sv: jo det är ju så typiskt.

men kan du ha glömt den i stugan då? :s



Hur fick du den här statistik grejjen att funka?

har inte funkat när jag prövat. :(

inget funkar nästan för mig.

2009-08-19 @ 12:33:47
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0