R.I.P

Igår vid 16-tiden blev Aya sjuk. Hon tappade balansen och höger sida. Jag var hos Samuel då. Ca 18:30 kom pappa och hämtade mig och sen for vi med henne till hennes ägare. Hon var inte så pigg. Närvi kom fram till gården ville hon såklart springa runt och nosa, det var då jag såg hur vinglig hon verkligen var. Vi tror hon fick en hjärnblödning.
Idag på morgonen skulle ägarna ta hand om henne. Så nu finns hon inte längre hos oss </3

Kommer sakna väldigt mycket sötvovven <3


 <3 <3 saknar dig!
1. Ute och leker
2. Ligger och vill att jag ska kela med henne
3. Pappa skämmer bort henne
4. Ligger och sover i våran hall

Kommentarer
Postat av: karro

Hon hade det verkligen bra hos er det är jag alldeles säker på :)

synd bara att hon inte var yngre så ni hann ha henne hos er längre :/



kram

2009-03-09 @ 12:03:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0