Torsdagar är dryga

Börjar 8:20 och slutar 15:30 och har jobbiga ämnen.
Fysiken: Pluggade inför provet imorgon
Matten: Fortsatte plugga fysik
Svenska: Såg film, Oliver Twist
Engelska: Pluggade gramatik inför provet på måndag.
Kemi: Plugga inför slutprovet på onsdag.

Allt gick fint förutom kemin. Att ha det som sista lektion på en torsdag är inte lyckat, men är ju helt slut! Kändes dessutom som att jag inte kunde så mycket när jag kollade igenom "du-skall-kunna"-listan. Illa! Fast kan nog mer än vad jag tror.. hoppas jag.

Ikväll blir det dock fysik och kanske lite engelska (analysskiten!). Är fatiskt nästan klar med den! Det du! Har bara tagit mig två månader hittills...

Kommentarer
Postat av: karro

Du ska se att det bara går bra på proven :)

brukar vara så att det känns som att man kanske inte har koll men igentligen så brukar man ha det ändå.

2009-05-28 @ 20:32:46
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0