Två nya amigurumis



Jag hälsar de två nya amigurumisarna välkomna!
Den vita katten gjorde jag till min syster och heter Kräket. Hur vi kom fram till det namnet minns jag inte exakt men tror att nån av oss kallade den för lilla kräket. Det är inget elakt menat med det utan vi säger det med kärlek!
Den lilla röda djävulen (ellervaddetnuär) heter Lucifer. När jag påbörjade honom visste jag inte vad det skulle bli, men eftersom han var så väldigt röd fick han ett par horn.

Båda är ursprungligen från ett av Stjernfalls gratis mönster (kaninen), fast jag ändrat öronen. Kattens öron hittade jag en grund på här fast med lite ändringar. Lucifers horn hittade jag på själv.

Kommentarer
Postat av: Viktoria - ♥ s t j e r n f a l l ♥

Vad fina! Och vad kul att du ändrar om och hittar på eget, det tycker jag är kul att se :)



Hehe, jag är lite sen med att kommentera här, jag såg din kommentar i min blogg först nu. Knasigt det blir ibland, jag har satt på kommentarsgranskning så jag måste godkänna kommentarerna innan dom publiceras just för att jag inte ska missa kommentarer men så gör jag det ändå :P

2010-03-05 @ 19:17:48
URL: http://stjernfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0