Hemsk film och byxshopping

Slappdag. Igen. Känns lite som lugnet före stormen eftersom jag vet att det är flera matteprov, fysikprov och nationellaprov på G senare till våren. Dagen har bestått av flumdikter och flumtolkningar av den, enka basic uppgifter i photoshop, film och "hur har det hått hittills i kursen"-snack.

Vi såg Hotel Rwanda på samhällskunskapen. Sett den förr men är fortfarande bra. Men hemsk! Ingen feel-good-film.

Efter skolan var jag och pojkvännen på stan ett tag. Jag hittade ett par byxor på rea. Ett riktigt kap! Ord. pris: 398 kr. Nedsatt till: 100 kr. Jag hade ett erbjudande med 20% rabatt på reavaror. Betalade totalt: 80kr. Inte illa!

Nu ska jag på promenad med vovven.
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0