I hope for better days than yesterday

Ingen svenska. Ingen religion. Endast två riktiga lektioner idag. Känns bra!

Kom till svenskan nu på morgonen och fick veta att vi inte skulle ha någon lärare. Så nu sitter vi här och gör inte så mycket alls. Vi skulle läsa några sidor i boken men ingen vet vilka?
Vi har ingen religion heller. Är en rest-lektion för de som har rester och saker de måste fixa för att få godkänt. Jag ska bara dit för att lämna igen religionsboken för nu är kursen slut! Betyg: VG.

Nu har vi alltså ingen lektion förrän 13:05 (Jag räknar inte med VI-timmen då vi ska få info om saker och få se våran närvaro) . Men jag klagar inte! Jag har en dator och Samuel. Underhålling och sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0