Miss "never-update-her-blog"

Jaa... jag är verkligen sämst på att uppdatera bloggen! Sist var för flera veckor sen och det var om min kära piercing jag gjorde. Eller jag gjorde den inte själv utan hos en piercare... fast ni fattar. (Brukar vara samma problem när man pratar om att "jag har klippt mig" fast det egentligen är frissören som gjort det.)

Inte heller har det kommit upp bilder på piercingen! Jag vill visa men har inte orkat ta några vettiga bilder. Men jag lovar, det ska komma nån bild snart!

En av anledningarna till varför jag inte uppdaterat (förutom skrivtorka och skolarbeten) är att jag har smått fullt upp med mitt projektarbete!
Hoppas ni har överseende med detta! (Eller vad de korrekta människorna på kundservice brukar säga).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0