Woops (A)

Kom nyss på att jag har ju faktiskt en blogg :O och en blogg är väl ändå tänkt att användas, eller?
Hur som helst..
Mycket i skolan nu än vad det var för några veckor sedan. Prov och inlämningar. Svenska inlämningen till imorgon är klar i alla fall (tror jag). orkar iaf inte skriva mer på den och den duger nog ^^

Har verkligen inte mkt att skriva nu men tänkte bara meddela att jag ska försöka komma igång med bloggen igen ^^

Förresten har jag använt ritbordet mycket mer nu. Jag <3 den massor!


Kommentarer
Postat av: karro

ÄNTLIGEN!

inte en dag försent ;)

har varit inne på den flera gånger och kollat med d har varit helt dött här jätte länge nu.



kom igen och börja bli en bloggnörd som vi andra :]

2008-12-17 @ 20:11:13
URL: http://disturbedkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0