Två hål.. igen..

Har varit hos tandläkaren nu :) Gick bra faktiskt.. Visade sig att jag hade två rätt små hål som de ville laga, och jag fick en tid samma dag x) klockan 10:50. Tror i alla fall att det var den tiden. Tandläkaren sa 10:40, hon i receptionen sa 10:50 och när jag var där kom de 11:00 (inte ovanligt)..
Gick bra att laga också :) känns som att jag börjar bli van -.-' Det jobbigaste är ändå ljudet av borren >.< och tycker inte om bedövning så kör så ofta jag kan utan ^^ gick bara bra den här gången i alla fall :)
Efter en halvtimmes borrande, fyllande och slipande var de klara med båda hålen :) inte illa men smakar äckligt i munnen nu!!

Bara städning kvar nu då -.-' inte pepp för mitt rum ser hemskt ut och vet inte var jag ska börja..
Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0