Happy days DO exist

Det är sjukt vad dagarna går upp och ner.. idag var en väldiigt bra dag faktiskt ^^ (jämfört med tidigare)
Fysiken gick hyfsat, skrev en sida på svenskan (på engelskalektionen, dendu!)
och med tanke på min usla kondis gick det opckså br apå springtestet vi hade på idrotten ^^

Lite tråkigt är det att jag inte är klar med varken svenskan eller engelskan. För om jag hade varit det hade jag fått sovmorgon imorgon till -12-13 tiden :/ men hoppas på att få är där på engelskan i morgon förmiddag så att man kan koncentrera sig för en gångskull.. och slippa det där jävla pip-ljudet!! 
Vissa i min klass kan verkligen inte visa nån jävla respekt eller hänsyn! *PIIIP PIIP BEEP BLIPP* >___< egentligen inte konstigt att man jobbar dåligt på lektionen då...

Men nu ska jag plugga till fysiken :D NP på fredag! dendu! Vill verkligen klara det provet! Annars måste man göra det efter sommaren?! :O Nejtack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0