Ett besök hos fotobutiken

Efter att ha suttit och väntat på skolan i flera timmar så gick jag och mötte upp mamma. Vi hade bestämt att vi skulle till fotohörnan och byta in kameraväskan som var för liten. Så bytte upp den mot en bättre med reglerbara spännen, dragkedja, regnskydd, lösdagbara remmar m.m. Lite dyrare, men det är det värt (säger jag som inte betalade, haha). Sen bad jag även de rengöra mitt 18-55mm objektiv som hade några fläckar på linsen. Som tur var så var det inga repor. Jag köpte även, av egna pengar, ett filter/skydd till ett objektivet.
Blev på lite bättre humör av det.

Dock hittar jag inte laddaren! Har drömt två nätter på rad att jag hittat den men har inte gjort det på riktigt. Ska jag köpa en ny rekomenterar de en laddare som kostar över 600 kr och känner inte för att lägga ut de pengarna. Visst, den laddaren verkar ju bättre än den jag har (man kan ladda i bilen, båten, elelr använda USB och ladda i datorn) men jag vet ju att laddaren ska vara här nånstans!

Kommentarer
Postat av: karro

lät ju bra att du kunde fixa en större väska å de då alla fl ;)

och du ska se att laddaren dyker upp :)

får leta lite extra överallt bara.

2009-08-20 @ 20:48:45
URL: http://dymn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0