60 frågor och svar

1. Hur gammal är du om fem år? 22 år
2. Vem var den sista du träffade? Syrran
3. Hur lång är du? ca 171 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Minns inte
5. Vem ringde du senast? Ringer folk sällan, men skulle gissa på mamma eller pappa.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var ganska långt och om jordskalvet så orkar inte skriva upp hela. Var till Karro
7. Vad är dagens planer? Ska kanske till golfen strax och träna, träffa älsk och spela Sims3
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? För det mesta skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta (gifte sig 2007)
10. När såg du senast din mamma? Igår kväll
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grön/gråa (skiftar)
12. När vaknade du idag? först vid 9 och somnade om till 10
13. Har du någon gång hittat en katt? En vilse? nej
14. Vilken är din favoritplats? Vet inte, men en av dem är lutad mot pojkvännens axel med näsan mot halsen.
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Fortfarande i Sverige?
17. Vad skrämde dig som barn? Vet att jag blev rädd för en kypare på Teneriffa när jag var väldigt liten. Fast en kväll när vi var där var han utklädd til tant och då var jag minsann inte rädd längre!
18. Vem fick dig att skratta senast? Gissar min farbror. i alla fall när jag var en sisådär 10-12 år
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på ;)
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ofta, beror på mot vem
27. Vilken är din favoritglass? Finns så många goda ju
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, köpa saker jag vill ha just nu
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Njae, inte direkt
31. Vad dricker du till frukost? Oftast juice
32. Sover du på någon särskild sida? Om jag sover med älsklingen sover jag oftast på höger sida. Är jag själv växlar det men oftast på höger.
33. Kan du spela poker? Texas Hold'em? Ja.
34. Tycker du om att mysa? Ja, såklart!
35. Är du en beroendemänniska? Haha, ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Jaa! <3
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska?
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Hm, beror på.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Godis och saker jag vill ha
42. Äger du dyra smycken? Ett par st ganska dyra
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Nudlar
45. Vem är den roligaste människan du känner? haha, vet inte
46. Välj ett ärr på din kropp? det på smalbenet jag fick av min farliga barncykel när jag var ganska liten. Var nåt vasst på den troligen och när jag en gång fällde ner stödet kände jag hur det stack till på benet och när jag kollade så hade jag fått ett hyfsat djupt sår där. Ca 2-3 cm brett är ärret.
47. Vad har du för ringsignal? Welcome to the djungle, men har oftast på ljudlöst.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen bild
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men moppen
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser just nu "Artemis Fowl- Paradoxen"
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej, varför skulle jag?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Tror det var lugna favoriter (har den inställd på klockradion och brukar lyssna när jag går och lägger mig)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Uträkningar på var stockholmsresan kommer kosta
59. När var du i kyrkan senast? Syrrans konfirmation
60. Vilka personer utmanar du? Alla som läser detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0