Både fått tillbaka och gjort prov

Fick tillbaka engelskaprovet och matteprovet igår. Innan jag säger hur det gick måste jag påpeka att jag var skitorolig för engelskan! Hade migrän dagen innan provet så gick inte så bra att plugga och sen när jag satt med provet framför mig fick jag total backout. Jag fick i alla fall VG- och det är jag väldigt glad över... vet inte maxpoäng eller vad jag fick för poäng men
Nu till matten. Våran lärare gör upp en tabell på tavlan över hur många i klassen som fått viss många poäng. Det brukar ligga de flesta på IG och kanske G, och 3 st på MVG. När han var klar visade det sig  vara TVÅ på maxpoäng! Tänkte direkt att ena måste vara en viss person som alltid får max på matten (och i andra kurser med), och sen var det ett par på högre VG/ lägre MVG. När jag och Samuel fick tillbaka våra prov visade det sig att vi båda hade fått full pott.... Helt sjukt eentligen, men kände ifs att det gått bra när jag var klar med provet ^^

Idag hade jag fysikprov del 1... kan inte säga att det gick så bra, men blir nog godkänd ^^
Del 2 ska vi göra imorgon så måste sätta igång att plugga nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0