Bloggtorka... igen!

Ja, jag har bloggtorka igen. Har ingen som helst avning om vad jag ska skriva.. Beror mest på att jag vill starta upp mitt projektarbete så snabbt som möjligt (PEPP!) och har en massa annat i skolan och här hemma. Till exempel måste jag strax ut med en hund som vägrar gå på eftermiddagarna. "Skitkul" (Förutom då är hon jätte snäll. På kvällarna går det ju bättre!)

I helgen var jag med Samuel (igen. Gissar att ingen är förvånad, haha). gjorde inget speciellt egentligen. Tog det mest lugnt och försökte hålla oss borta från godis och snacks. Det blev bara popcorn och bubbelvatten, hurra på oss!

Har förresten kommit på ett namn sidan jag ska ha på projektarbetet. Vad den heter avslöjar jag inte förrän jag fixat klart den!
Men innan jag gör det måste jag fixa de andra läxorna... bleh!
- Ca 5 matteuppgifter till imorgon (faktiskt kul ju!)
- Samhällskunskap. Göra klart grupparbetet. Jag ska göra klart det sista och skicka in. Då vet jag att det blir klart i alla fall! (Nej, litar inte helt på de andra. Haha)
- Projektarbete. Skriva en tidsplan. Inte allt för svårt antar jag.
Kommer kanske mer i veckan också. Vi får se..


Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: det går säkert att leta upp på youtube ;).

2009-09-21 @ 20:57:02
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0