Please don't wake me up on Wednesday

Idag känner jag mig riktigt illa. Har en förkyldning som heter duga. Bihålor, hosta, snuva o.s.v. Den har pågått i säkert 4 veckor nu (fast i början var det bara hosta). Och vet ni vad smarta jag gör? Jo, jag fortsätter kliva upp halv 7 och tar bussen till skolan. Varför? Är jag hemma ett par dagar känns det som att jag ska missa jättemycket (även om jag inte gör det). Dessutom känner jag mig "okej" på förmiddagarna. Undrar om jag nånsin kommer lära mig.. Jag har inte varit hemma p.g.a sjukdom på väldigt länge! Måste varit då jag senast fick migrän på skolan?

Onsdagen ska i alla fall bli skön. Vi har studiedag då så kan ligga hemma och snyta mig istället för i skolan. Är svårare att få tag i papper var 5e minut där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0