Huvudvärk x 1000

Idag är en huvudvärksdag. I morse hade jag ont i huvudet ocha tog en tablett. Sen åkte jag till skolan och gjorde ett 4 timmar långt nationellt prov i matte D (som jag btw tror gick okej). I slutet och efter provet skog huvudvärken till igen, och då var klockan strax efter 12. Trots att jag "knarkat" (tagit huvudvärkstabletter) håller den sig kvar som en irriterande igen och hindrarmig från att göra de saker jag måste göra. Jag som har en redovisning imorgon som jag knappt (läs inte alls) börjat på. Dessutom skulle jag behövaplugga inför provetjag har i svenska på fredag. Försvinn dumma huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: Patrik

huvudvärk suger! :/

då ska jag vara snäll och inte fråga dig den lilla designfrågan jag hade! =)

2010-03-02 @ 19:59:18
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0