Kan man hyra in någon att städa innan vi kommer hem ikväll?

Idag är detfredag. Äntligen! Det här har varit en av de längsta veckorna på länge, men nu är det lov! Och det är tur det med tanke på hur skoltrött jag är..

Det är som sagt fredag och det innebär att pojkvännen ska med hem, men jag vet inte om jag vågar ta med honom. Mitt rum ser verkligen utsomett bombnedslag!Han skulle säkert bli rädd att det sker ett till (bombnedslag), och springa därifrån. Suck. Jag brukar inte ha det så städat, och jag städar verkligen inte ofta. (Blir kanske nån gång i månaden. Med lite tur.) Fast nu är det värre än vanligt tycker jag! Jag harju inga garderober så alla kläder ligger utspridda.

Jag funderade på att lägga upp en bild och visa men ångrade mig. Det är pinsamt stökigt.
I helgen/lovet/den här månaden ska jag stända!


Kommentarer
Postat av: Patrik

jag kan städa åt dig om jag får massor av kakor? ;) hahaha XD

2010-03-05 @ 22:41:46
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0